Inloop: 16:30
Samen met Delta Lloyd’s Young Talent Network organiseert Jong Rabo op 6 augustus aanstaande een inspirerende bijeenkomst over klantbeleving in de financiële dienstverlening. Klanten, kansen, klachten en het Kifid staan centraal. Hoe wordt de particuliere klant enthousiast, wat is de invloed van regelgeving op klantbeleving en wat leren we van klachten? Samen met Delta Lloyd en het Kifid hopen we dit onderwerp uit te diepen voor de bank- en verzekeringsklant. Mark Bergevoet, Manager Service & Support zal vanuit Rabobank Nederland spreken. Ook zullen er ook sprekers zijn van Delta Lloyd en het Kifid en ga je zelf aan de slag met het behandelen én voorkomen van klachten.
Schrijf je snel in voor dit unieke evenement en vergroot je netwerk door ook eens bij een verzekeraar binnen te kijken. Er zijn beperkte plaatsen en vol = vol
Aanvang: | woensdag 6 augustus 2014 om 17:00 |
---|---|
Organiserende commissie | Branding Commissie |
Inschrijven vanaf: | dinsdag 1 juli 2014 om 00:00 |
Inschrijven t/m: | woensdag 6 augustus 2014 om 00:00 |
Delta Lloyd Amsterdam - Spaklerweg 4, 1096 BA Amsterdam