Auteur: Eric Kusters, Bestuur
Recent is de commissie Bankieren 3.0 gestart. Deze commissie heeft de opdracht om te komen tot een advies aan de Groepsdirectie over de vormgeving van een extreem klantgericht, met leden verbonden, lokaal bankbedrijf in 2020, waarbij sprake is van een 24/7 uitstekend functionerende volledig digitale bank en waarbij klanten ervaren dat ze via alle beschikbare kanalen uitstekend worden geadviseerd over financiële producten en diensten. De commissie bestaat uit vertegenwoordigers vanuit de Groepsdirectie, directievoorzitters en directieleden van Rabobank Nederland.
De commissie oriënteert zich breed en haalt bij stakeholders, zowel in- als extern, input op om tot haar advies te komen. Ook de mening en ideeën van jou als medewerker zijn voor de commissie erg belangrijk!
Wat verwacht een klant volgens jou in 2020 van Rabobank? Hoe onderscheidt Rabobank zich van andere financiële dienstverleners? Hoe maakt Rabobank het verschil in de maatschappij? Wat kenmerkt een echte Rabobank medewerker? Hoe verhogen we de commerciële opbrengsten en verlagen we de kosten? En hoe werken we samen?
De commissie vraagt jou hierover mee te denken!
- Dat kan tijdens de digitale dialoogsessie op maandag 13 november van 15.00 - 16.00 uur: Hierbij kun je online vanaf je eigen locatie jouw ideeën delen;
- Of tijdens éénn van de dialoogsessies aan tafel verspreid over Nederland tussen 13 november en 1 december.
Aanmelden voor dialoogsessies
Ben jij degene die altijd vooruitkijkt, vol zit met creatieve ideeën, het beste wil voor onze klanten en de bank, sluit dan aan bij één van de sessies. Zowel medewerkers van lokale banken als medewerkers die werken voor Rabobank Nederland zijn welkom.
- Via deze link kun je je inschrijven voor de digitale dialoogsessie.
- Zodra de data en locaties van de dialoogsessies aan tafel definitief zijn (uiterlijk vrijdag 3 november) kun je je daarvoor via deze link aanmelden.
Heb je vragen? Neem contact op met fm.nl.c&b.bankvandetoekomst.